Paula Stellmach

Przekaż 1% Pauli Stellmach z Częstochowy. Poznaj czym jest dziecięce porażenie mózgowe. Nie jest chorobą postępującą ani zaraźliwą a stanem spowodowanym przez uszkodzenie tych części mózgu, które są odpowiedzialne za właściwą kontrolę mięśni i całego ciała. Paralysis cerebralis infantium. Cerebral Palsy. MPDz.

Szczęśliwy tatuś

Pauli siostra już jest na świecie. Żona urodziła chyba około 20. Ja oczywiście byłem na służbie więc pędziłem do szpitala. Zdążyłem przed porodem. Cesarka przebiegła pomyślnie  Maja Magdalena waży 2,85 kg a wzrost 52 cm. Jesteśmy szczęśliwi  że zdrowiutka, była położona skośnie, naturalnie nie mogła by się urodzić. Jutro dodam parę zdjęć, które zrobiłem dla Pauli. :):):):)

Autor: paulastellmach

https://paulastellmach.wordpress.com Przekaż 1% Pauli Stellmach z Częstochowy. Poznaj czym jest dziecięce porażenie mózgowe. Nie jest chorobą postępującą ani zaraźliwą a stanem spowodowanym przez uszkodzenie tych części mózgu, które są odpowiedzialne za właściwą kontrolę mięśni i całego ciała. Paralysis cerebralis infantium. Cerebral Palsy. MPDz.

Możliwość komentowania jest wyłączona.