Paula Stellmach

Przekaż 1% Pauli Stellmach z Częstochowy. Poznaj czym jest dziecięce porażenie mózgowe. Nie jest chorobą postępującą ani zaraźliwą a stanem spowodowanym przez uszkodzenie tych części mózgu, które są odpowiedzialne za właściwą kontrolę mięśni i całego ciała. Paralysis cerebralis infantium. Cerebral Palsy. MPDz.

Mój wywiad na temat dojazdu do ośrodka

Polecam reportaż na temat dojazdu do ośrodka. Od 12 minuty i 9 sekundy jest mój wywiad ale niestety wycieli moją opinię na temat jazdy na wózku tramwajem bądź autobusem. Stwierdziłam by Prezydent miasta spróbował takiej podróży. Mam swoje zdanie na ten temat i jego nie zmienię. Osoby chore , stare , schorowane , powinny mieć zapewniony transport by móc funkcjonować zawodowo i społecznie .

Autor: paulastellmach

https://paulastellmach.wordpress.com Przekaż 1% Pauli Stellmach z Częstochowy. Poznaj czym jest dziecięce porażenie mózgowe. Nie jest chorobą postępującą ani zaraźliwą a stanem spowodowanym przez uszkodzenie tych części mózgu, które są odpowiedzialne za właściwą kontrolę mięśni i całego ciała. Paralysis cerebralis infantium. Cerebral Palsy. MPDz.

Możliwość komentowania jest wyłączona.